Maggi Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 Jag crashade med cykeln och min iPhone flög sönder. Nu har jag lust att pröva nåt annat. Jag har ingen annan Mac produkt heller så det känns lättare också därför... Har någon av er prövat den nya N9? Har ni kollat Nokias filmer till den nya fonen? Är inte säker på vad jag tycker om dem, men jag gillade N9an när jag testade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Nokia kör med nya Windows Phone 7.5 Mango va ? Har hört att det ska vara bra grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maggi Skrivet 7 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Ja, jag har också hört mycket bra om Windows Phone 7.5 Mango. Några andra erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.