ZxZHitmanZxZ Skrivet 5 November 2011 Rapport Skrivet 5 November 2011 (redigerat) jag vill att man ska gå med LS men något har hänt så jag går men RS och tittar runt med LS ha typ defualt kontrollerna på cod typ det är sjukt irreterande det är bara på obilivion och jag har provat på en annan gamerprofile och då är det så jag vill : :huh: men jag vill ju köra på min vanliga gamerprofile nån som vet hur man fixar det? LS = left stick RS = right stick på Xbox 360 Redigerat 5 November 2011 av ZxZHitmanZxZ Citera
ZxZHitmanZxZ Skrivet 5 November 2011 Författare Rapport Skrivet 5 November 2011 Kolla options?det har jag gjort men hittar inte vart jag ändrar detTack för tipset i alla fall Citera
360Xbox Skrivet 5 November 2011 Rapport Skrivet 5 November 2011 Har du testat med andra kontroller? Citera
ZxZHitmanZxZ Skrivet 6 November 2011 Författare Rapport Skrivet 6 November 2011 ja det har jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.