Hoppa till innehåll

Akut Hjälp Med Ett Fusk


LittleQueen
 Dela

Rekommendera inlägg

hej jag skulle behöva hjälp med ett fusk som jag anvende. jag anvende"boolprop testingcheatsEnabled" på nått sätt lyckades jag få upp en ruta där det står "objekt eror" (e inte säker på stavningen!) o det fins 3 alternativ. delit,colekt o den sista kan jag inte :huh:. viket ska jag ta? här kommer lite ditaljer! hitta fusket på dänhär sidan.fiksa dän på min data. gick finfint :D har anvente ungefär 5 dagar nu. man kan ju trycka på simen och holla in en knap samtidigt så kommer det upp en massa alternativ (det vet jag) man kan även trycka på möbler o sont med den knappen (det vet jag med) på dom flästa möbler står det "nonting eror" jag tror att min sim eller nott gorde det vet inte! :( :unsure: eller e det att den har gott sonder? snälla hjälp för jag har pausat simset just nu o gott in på dnänhär sidan för att ni ska hjälpa mig :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag skulle behöva hjälp med ett fusk som jag anvende. jag anvende"boolprop testingcheatsEnabled" på nått sätt lyckades jag få upp en ruta där det står "objekt eror" (e inte säker på stavningen!) o det fins 3 alternativ. delit,colekt o den sista kan jag inte :huh:. viket ska jag ta? här kommer lite ditaljer! hitta fusket på dänhär sidan.fiksa dän på min data. gick finfint :D har anvente ungefär 5 dagar nu. man kan ju trycka på simen och holla in en knap samtidigt så kommer det upp en massa alternativ (det vet jag) man kan även trycka på möbler o sont med den knappen (det vet jag med) på dom flästa möbler står det "nonting eror" jag tror att min sim eller nott gorde det vet inte! :( :unsure: eller e det att den har gott sonder? snälla hjälp för jag har pausat simset just nu o gott in på dnänhär sidan för att ni ska hjälpa mig :(

Jag kan inte hjälpa dig tyvärr..

Men tränna på stavningen i fortsättningen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag skulle behöva hjälp med ett fusk som jag anvende. jag anvende"boolprop testingcheatsEnabled" på nått sätt lyckades jag få upp en ruta där det står "objekt eror" (e inte säker på stavningen!) o det fins 3 alternativ. delit,colekt o den sista kan jag inte :huh:. viket ska jag ta? här kommer lite ditaljer! hitta fusket på dänhär sidan.fiksa dän på min data. gick finfint :D har anvente ungefär 5 dagar nu. man kan ju trycka på simen och holla in en knap samtidigt så kommer det upp en massa alternativ (det vet jag) man kan även trycka på möbler o sont med den knappen (det vet jag med) på dom flästa möbler står det "nonting eror" jag tror att min sim eller nott gorde det vet inte! :( :unsure: eller e det att den har gott sonder? snälla hjälp för jag har pausat simset just nu o gott in på dnänhär sidan för att ni ska hjälpa mig :(

Det står Force Error. Mycket onödigt att trycka på. Jag tror att sakerna försvinner då.

Om det kommer upp massa grejer helt plötsligt så trycker du på "reset" så händer ingenting/stängs rutan ned, trycker du på delete så tror jag att den saken som hade "gått sönder" med fusket att försvinna. Colekt (eller vad det står) vet jag inte.

Men rutorna kommer upp eftersom fusket har gjort något fel med din dator, det behöver inte vara något farligt.

Jag tror inte att de försvinner för alltid, men ett tips är ändå att spara innan fusket, för det är fusket som gör så att det kommer massa läskiga rutor. Det är inte din sims fel. Din sim är bara ett objekt precis som alla andra grejer.

Ett annat tips är att stänga av fusket så fort du har gjort det du ska. =) Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

hej jag skulle behöva hjälp med ett fusk som jag anvende. jag anvende"boolprop testingcheatsEnabled" på nått sätt lyckades jag få upp en ruta där det står "objekt eror" (e inte säker på stavningen!) o det fins 3 alternativ. delit,colekt o den sista kan jag inte :huh:. viket ska jag ta? här kommer lite ditaljer! hitta fusket på dänhär sidan.fiksa dän på min data. gick finfint :D har anvente ungefär 5 dagar nu. man kan ju trycka på simen och holla in en knap samtidigt så kommer det upp en massa alternativ (det vet jag) man kan även trycka på möbler o sont med den knappen (det vet jag med) på dom flästa möbler står det "nonting eror" jag tror att min sim eller nott gorde det vet inte! :( :unsure: eller e det att den har gott sonder? snälla hjälp för jag har pausat simset just nu o gott in på dnänhär sidan för att ni ska hjälpa mig :(

Sims 2: boolprop testingCheatsEnabled true

Sims 3: testingCheatsEnabled true

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Det känner jag igen, hänt mig många gånger,

Jag vet hur du ska göra

OBS! Klicka ALDRIG på "delete"

 

Försök att klicka på Cancel men om det inte går så får du klicka på reset, om det händer något hemskt då får du gå ut ur tomten utan att spara.

 

Jag har fått upp den fuskrutan, och jag har klickat på delete, men då försvann en sim.

Så klicka inte där,

klicka på cancel eller reset om det inte går.

Tro mig, jag vet hur det går till. Efter alla gånger som jag själv fått upp den rutan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...