ggyyjjss Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 OK, jag börjar med Pearl; jag undrar hur man fångar Celebi! Sedan tar jag Black; hur sjutton får man en faithful encounter mot Celebi??? Som ni kanske fattar vill jag ha en Zorua trots att det var en idiot som bytte bort en mot en Whimiscott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 :ph34r: WTF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 (redigerat) OK, jag börjar med Pearl;jag undrar hur man fångar Celebi! Sedan tar jag Black; hur sjutton får man en faithful encounter mot Celebi???Som ni kanske fattar vill jag ha en Zorua trots att det var en idiot som bytte bort en mot en Whimiscott.Det enda jag har hört är att man ska på något sätt kunna få en GS boll i Crystal och sätta in den någonstans i Ilex Forest och då ska Celebi komma fram i lvl 30 men det är allt jag har hört. Det enda sättet jag känner till är att fuska via exempelvis Action Replay eller något annan fuskning. PS: Borde du inte ändra ditt inlägg från Dator till 3DS? Redigerat 8 November 2011 av Patrickmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.