Raptomex Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Oh, vill gärna få pengar sen är det bara att lägga in egna pengar.. Plus så lägger dem väl alltid in en ny kod?Tänk lite själv va? Du köper spelet, sparar cd-key, lämnar tillbaka spelet och får pengarna tillbaka. Grattis, nu kan du få spelet helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Kontaktar dem då via email :Pdet är bättre att ringa dom isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 det är bättre att ringa dom isåfallOk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 (redigerat) Men har du använt koden eller inte? Om du har gjort det så säger jag som Raptomex, tänk till lite själv. Redigerat 10 November 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Okej, men jag tänkte att jag skulle ha lirat BF3 med min kompis ist för MW3, men nejnejnej... Han lirar MW3 sen när det kommer ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Okej, men jag tänkte att jag skulle ha lirat BF3 med min kompis ist för MW3, men nejnejnej... Han lirar MW3 sen när det kommer ut..Jag frågar igen, har du använt BF3 nycklen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Yes. Och jag antar att jag inte kommer få varken pengar eller MW3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 (redigerat) Yes. Och jag antar att jag inte kommer få varken pengar eller MW3?Precis, du kommer inte få något alls.Nu kan en Mod låsa denna tråd. Redigerat 10 November 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 spelar du på PS3 eller dator? För om det är på PS3 kan du nog byta in det om dom inte har att plasten ska vara obruten. annars kan du ju sälja det begagnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Du hade kunnat få 400 kronor för BF3 om du skulle bytt in det innan 10/10 - 2011. Det står "Play it - trade it" så jag gissar på att man även har kunnat brytit upp förpackningen. Men nu är det ju försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Oh, nu fick man veta det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.