Gäst Qruzie Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 (redigerat) Tja! Jag undrar om hur man lägger till en symbol/tecken/märke i hörnet i sitt youtube klipp? Tacksam för svar! Redigerat 9 November 2011 av xXSweUserXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Använd valfri video-editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Använd valfri video-editor.Jag har Camatsia studio men med det kan man inte det.Är det ett speciellt program elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 program som "Windows Movie Maker" tror jag du behöver, om det är det jag tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 program som "Windows Movie Maker" tror jag du behöver, om det är det jag trorMovie Maker är hopplöst. Aldrig provat camtasia men allt förutom movie maker borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Movie Maker är hopplöst. Aldrig provat camtasia men allt förutom movie maker borde funka.jo men det är väl liknande han behöver?Sony Vegas är jävligt bra att använda, fast om du inte tänker satsa på det, så är det inte värt att skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Movie Maker är hopplöst. Aldrig provat camtasia men allt förutom movie maker borde funka.Så sant!_________________________________ Vet ni ens vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.