Laserturken Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 (redigerat) Laddar ner Skyrim i steam nu, men det går mycket segare än vad det brukar göra. Laddar just nu ner i 70 kb/s, vanligt brukar den vara på 1-3 mb/s. Kan de vara att Steam har fullt upp nu eftersom dom blev hackade eller är det fel på min dator? Redigerat 13 November 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Skyrim är så populärt att ladda ner på Steam just nu, men jag hittade en fix så man kan installera det från skivan istället - går mycket snabbare: http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1318656 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 (redigerat) "Steams servrar har inte möjlighet att hantera din begäran just nu. Försök igen om några minuter" Någon som vet hur man fixar detta? JAG VILL SPELA SKYRIM EDIT: Installationen slutfördes ändå men jag har problem med uppdateringen EDIT2: Det går mycket snabbare än förut, tackar. Men den går ner till 100 kb/s sen upp till 500 kb/s, ner igen och håller på så Redigerat 11 November 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 För mig tog det ungefär 15 minuter att installera från skivan, och ungefär 20 minuter att patcha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 (redigerat) För mig tog det ungefär 15 minuter att installera från skivan, och ungefär 20 minuter att patcha.Tur du har :/ Vill fan inte vänta 6 timmar för detta. EDIT: 8 timmar nu... Redigerat 11 November 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Ställ in så att du tankar från belgiens servrar eller nåt sånt. De svenska är hårt belastade just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Ställ in så att du tankar från belgiens servrar eller nåt sånt. De svenska är hårt belastade just nu.Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Tack så mycket.Hur snabbt går det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 (redigerat) Hur snabbt går det nu?Runt 2-3 mbit/s. så som den brukar vara. Du har alltid hjälpt mig till och med 3 år sedan. Redigerat 11 November 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Runt 2-3 mbit/s. så som den brukar vara. Du har alltid hjälpt mig till och med 3 år sedan.Då får jag fortsätta med det och peka ut att "mbit" är fel uttryck här. 1mb/s är 8mbit/s. Det är bara bredbandsleverantörer som använder mbit för att högre siffror låter snabbare. Sen är det en mindre skillnad på "mb" och "MB" också som jag inte är så noggran med men Vitdom kan få vara petig och förklara det om han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Då får jag fortsätta med det och peka ut att "mbit" är fel uttryck här. 1mb/s är 8mbit/s. Det är bara bredbandsleverantörer som använder mbit för att högre siffror låter snabbare. Sen är det en mindre skillnad på "mb" och "MB" också som jag inte är så noggran med men Vitdom kan få vara petig och förklara det om han vill.Hahah, oj råka skriva mbit/s istället för mb/s, slarvfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.