Luxaxix Skrivet 11 November 2011 Rapport Skrivet 11 November 2011 Vårt UF-företag har köpt domänen Cheaptech.se hos svenskadomaner.se och vill vidarebefodra den till cheaptech.shop.textalk.se men kontrollpanelen hos svenskadomäner verkar inte ge oss den möjligheten. Har skrivit till dem men inte fått något svar än och tänkte därför kolla med er ifall någon har använt er av den sidan, eller någon annan för den delen. Överväger möjligheten att flytta domänen till någon annan sida, eftersom jag föredrar att få svar på mina supportärenden. Så vad tror ni är bäst? Ha kvar den eller flytta den, och isåfall till vilken sida? Vill inte ha webbhotell etc, utan bara en domän som vidarebefodras till cheaptech.shop.textalk.se Citera
JJespeRR Skrivet 12 November 2011 Rapport Skrivet 12 November 2011 Vårt UF-företag har köpt domänen Cheaptech.se hos svenskadomaner.se och vill vidarebefodra den till cheaptech.shop.textalk.se men kontrollpanelen hos svenskadomäner verkar inte ge oss den möjligheten. Har skrivit till dem men inte fått något svar än och tänkte därför kolla med er ifall någon har använt er av den sidan, eller någon annan för den delen. Överväger möjligheten att flytta domänen till någon annan sida, eftersom jag föredrar att få svar på mina supportärenden. Så vad tror ni är bäst? Ha kvar den eller flytta den, och isåfall till vilken sida? Vill inte ha webbhotell etc, utan bara en domän som vidarebefodras till cheaptech.shop.textalk.sePröva gör en index.html sida bara?O sen skriv <html><head><META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="1; URL=http://cheaptech.shop.textalk.se/"></head><body> </body></html> Citera
Luxaxix Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Skrivet 13 November 2011 Pröva gör en index.html sida bara?O sen skriv <html><head><META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="1; URL=http://cheaptech.shop.textalk.se/"></head><body> </body></html>Har inget webbhotell Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.