OpeningTitles Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Tja, jag bara undrar om någon har köpt det senaste map packet till black ops och vill gamesharea kanske :P? Jag scammar inte jag hatar scam, min kompis blev det men jag fixade accountet tillbaka.. Iallafall mitt PSN: openingtitles, tack på förhand. Och justja, jag erbjuder 599 fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Dina kompisar råkar ut för mycket grejer märker jag, köper det inte. Sen när blev det tillåtet att "bumpa" en tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 (redigerat) Dina kompisar råkar ut för mycket grejer märker jag, köper det inte.Sen när blev det tillåtet att "bumpa" en tråd?Samma kompis som skrev på den där andra tråden om pengarna..Nej men min kompis skulle skaffa sig Mw2 map pack (han gillade och gamesharea) så då mötte han på en random snubbe (vet inte vart han fick tag på honom) och då skulle dem göra ett ''byte'', min kompis får MW2 map pack och den andra killen skulle få alla mapp packs till Black ops. Men sen när min kompis var inne på hans account då märkte han att han inte hade MW2 mapp pack och på samma stund så ändrade den andra killen lösenordet på min kompis account :/. Men dagen efter så messade jag killen via PS3 att ge tillbaka accountet o.s.v, han gjorde det på ett villkor: ''Don't gameshare again with people you dont even seen before''. Så gav han tbx accountet vilket var snällt :) Om jag ger 1,8k FM är det bra? eller 2k om ni ger mig tid. Har bara 1,8k. Redigerat 13 November 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Då säger jag samma sak som snubben. Gameshara inte med folk du aldrig mött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 höhöh, men det känns som att jag kan lita på er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 (redigerat) Gamesharing av PSN-spel stoppas av sony. Redigerat 13 November 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 (redigerat) Kan någon göra det innan det stoppas :(? EDIT: Det är inte spel vi kommer gamesharea utan map pack :D Redigerat 13 November 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 (redigerat) Kan någon göra det innan det stoppas :(? EDIT: Det är inte spel vi kommer gamesharea utan map pack :DDet är både spel, DLC o.s.v. det handlar om.. Redigerat 13 November 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 14 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Jahapp.. Men har du Rezzurection, kan ge 2k FM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.