Draghguggwhor Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 5/10 tyckte inte att spelet var så bra som jag trodde det skulle vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 (redigerat) Postal var ju lite spejsigt. Friheten är rätt cool! Dock ingen favorit. 6/10 Grim Fandango. Ett av världens bästa spel! Redigerat 14 November 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 15 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Postal var ju lite spejsigt. Friheten är rätt cool! Dock ingen favorit. 6/10 Grim Fandango. Ett av världens bästa spel!3/10 Ganska kul spel Men inte favorit Lite läskigt spel tycker jag blandannat för karaktären man är :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Vad händer om inte nån annan på fuska har kört det spelet då? :P Är det nån regel att om nån inte varar inom x antal timmar så får nån annan posta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Håller med Svampen. Tror det inte är så många som har spelat Tintin. Lägg till en regel att om ingen svarar på 24 timmar (eller nått sådant) så kan någon annan posta ett nytt spel. Sen så får jag en känsla av att du inte har spelat hälften av spelen du betygsätter Lillskiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Då tar jag mig friheten att posta en nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Ett bra C&C spel, slår dock inte Generals-serien i mina ögon. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Bra spel helt klart, men definitivt inte värt fullpris. 7,5/10 Notera att det är Episode 2, och inte vanliga 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 9/10 Den bästa episoden om jag får säga det själv. Miljön är så otroligt trevlig jämfört med Episode 1 och Half Life 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 9/10, det bästa strategi-spelet jag spelat :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 10/10, fan så mycket jag satt och spelade det när jag var yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 9/10, Inte lika bra som Rome, men fortfarande jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.