Juppy Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Visst visst, det var kanske lite kul men ni behöver ju inte reta honom för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Visst visst, det var kanske lite kul men ni behöver ju inte reta honom för det. vi retas inte... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag tycker bara att vi påpekade det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 åter till ämnet så tycker jag det bara e bra att mafian har shotguns. dödar man en av dom så får man ju en shotgun :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Visst Visst om ni säger det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 i vc e det härligt att springa omkring med shotgun! :P och kanske skuta någon också... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag tycker också det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 undrar vilka vapen det ska vara till sa? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 fuck you....gta 3 e dåligaste spelet i världen cp :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jack Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 ni behöver väl inte reta honom för att han sa fel ellr hur nu får ni säga förlåt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 ni behöver väl inte reta honom för att han sa fel ellr hur nu får ni säga förlåt :angry: vad snackar du om????? :blink: :wacko: fuck you....gta 3 e dåligaste spelet i världen cp bara för att du tycker att det e dåligt måste du inte svära! <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg