OpeningTitles Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 (redigerat) Tjena, jag har cs 1.6 till en Mac dator och undrar hur man får upp consolen till cs 1.6 då. Jag har letat överallt men hittar ingen information. EDIT: Nonsteam Redigerat 15 November 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Tjena, jag har cs 1.6 till en Mac dator och undrar hur man får upp consolen till cs 1.6 då.Jag har letat överallt men hittar ingen information. EDIT: NonsteamAntar att du har testat den knappen som man har i vanliga fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Då vet jag inte. Får man fråga vad du ska ha den till? Det går ju att skriva in allt direkt i din config, fast det tar bara lite längre tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Vill ha FPS information grej, 2-3 av mina kompisar har den :P Vill gärna se mitt FPS, och kanske några commands till surf banor :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Vill ha FPS information grej, 2-3 av mina kompisar har den :PVill gärna se mitt FPS, och kanske några commands till surf banor :>Det finns en knapp där man kan kolla sin fps o sånt, men jag minns inte riktigt vilken det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 Vill ha FPS information grej, 2-3 av mina kompisar har den :PVill gärna se mitt FPS, och kanske några commands till surf banor :>För att se dina fps, skriv: "cl_showfps 1", utan "" såklart. Om du nu inte snackar om net_graph, det är dock inte tillåtet men du kan ha på det på public utan att något händer. Inget som någon kan se eller bryr sig om såvida du inte spelar PN, cup eller liknande. Kommandot är "net_graph 1" eller "net_graph 3". Allt detta skriver du såklart i configen om du nu inte får till det med consolen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Oh, men hur ska jag hitta config kan ni skriva t.e.x Start>> Cstrike>> blablabla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Oh, men hur ska jag hitta config kan ni skriva t.e.x Start>> Cstrike>> blablabla.\Steam\steamapps\DITT ACCOUNT\counter-strike\cstrike\userconfig.cfg eller config.cfg inte riktigt säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Om du har sparat steam och CS på "normal" plats så är det: Lokal Disk (C:) > Program / Program (86) > Steam > Steamapps > *ditt steamnamn* > counter-strike > cstrike > config Öppna filen config med textdokument, sen skriver du kommando där i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Han skrev ju Nonsteam :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Han skrev ju Nonsteam :_Åhfan, det missade jag. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg