OpeningTitles Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 (redigerat) Ja hallå. Jag undrar om ni har minst 2 låtar om matsmältning, behöver det för en musik uppgift. Har letat överallt men jag hittar ingen .. Redigerat 16 November 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 Säger uppgiften verkligen att ni ska hitta två låtar om matsmältning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 Det heter faktiskt matSPJÄLKNING. Om man vill använda korrekta uttryck, vill säga. onT: Men... ska du sjunga en låt om matspjälkningen. Varför då? Det här låter ju jättekonstigt, är det ett slags projekt ni har mellan musik och Biologi? Hitta på en låt då. Typ: Maten passerar struplocket, tralalalala. Sen så kommer den ned i strupen. Den kommer ned i tarmarna, spjälkas sönder. Och därefter kommer de ut ur ändtarmen, hej!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Nej, jag ska hitta en låt med text om matsmältning :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Det finns ingen. Vad har dina lärare gett dig för läxa. Du får hitta på en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Jag vet var det finns. www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Jag vet var det finns. www.google.comTestat med google, men inte bing .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 https://www.google.com/search?q=songs+about+digestion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.