Rhino Skrivet 17 November 2011 Rapport Skrivet 17 November 2011 Blev en liten luring hära. Nu är det så att min XPERIA x10 Mini Pro har fått blackscreen. Och jag vet inte hur jag får det fixat? Försökt med rätt mycket. Den vibrerar till när ja startar den, men ser ju dock ingenting på skärmen så det är inte lika kul. Ska ja kontakta Sony Ericsson eller vad ska jag göra? :/ postade den inte i Android forumet för att anser att mer folk är här inne, alltså kan ja kanske få snabbare hjälp? ;) Citera
Antz Skrivet 18 November 2011 Rapport Skrivet 18 November 2011 Blev en liten luring hära. Nu är det så att min XPERIA x10 Mini Pro har fått blackscreen. Och jag vet inte hur jag får det fixat? Försökt med rätt mycket. Den vibrerar till när ja startar den, men ser ju dock ingenting på skärmen så det är inte lika kul. Ska ja kontakta Sony Ericsson eller vad ska jag göra? :/ postade den inte i Android forumet för att anser att mer folk är här inne, alltså kan ja kanske få snabbare hjälp? ;)Köp en ny mobil som inte är helt värdelös. Citera
Rhino Skrivet 18 November 2011 Författare Rapport Skrivet 18 November 2011 Köp en ny mobil som inte är helt värdelös.Inte det svaret jag va ute efter, Jag har flera andra ''bättre'' men anser att den här är skönast att smsa med. Citera
Luxaxix Skrivet 18 November 2011 Rapport Skrivet 18 November 2011 Sålänge den inte är stulen bör du lämna in den hos tillverkaren. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.