OpeningTitles Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Tja, jag undrar om ni kan någon bra historia om fotboll, lärarna blir aldrig nöjda hur än jag skriver -.- Så jag undrar om ni har lite tips på hur jag ska skriva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 (redigerat) Börja såhär "Jag satt på stranden och mindes tillbaka på en match förra året;", dvs en tillbakablick, det blev våra lärare helt kåta i. Så fortsätter du historien och hur den matchen/whatever var sen. Ett litet tips bara. Samt försök inte använda ord som "Jag" eller "Vi" för mycket, det gillar inte lärare. Hitta ersättningsord eller gör om meningen! Redigerat 22 November 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 (redigerat) Nej, jag menar historian, hur det skapades o.s.v. EDIT: Samt försök inte använda ord som "Jag" eller "Vi" för mycket, det gillar inte lärare. Hitta ersättningsord eller gör om meningen! Det där vet jag redan ^_^ fast tack ändå. Redigerat 22 November 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 (redigerat) http://www.sv.wikipedia.org/Fotboll ? Redigerat 22 November 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.