Organism Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Ja, jag undrar om det är någon här som twittrar? Om det är så, så nickar jag @Huberhoff inom twittrandet. Och snälla, klampa inte ner tråden om ni inte gillar twitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 @AdiJohannesson Tweetar dock ej utan följer endast personer jag finner intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Oh! Knappast att jag är intressant, haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Lwallentin spamtwittrar som faaaaaan om allting typ. Följ mig om ni står ut med klagotweets, oerhört aggressiva tweets då Arsenal spelar samt torra politiska tweets! Huehuehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Följer dig! Följ mig tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 @Nisseboii Följer bara folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 follow me maaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 (redigerat) Jag twittrar. Heter vildaww (vildawille fanns inte) Redigerat 29 December 2011 av Vildawille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 @TehSwitch Tweetar lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Lwallentinspamtwittrar som faaaaaan om allting typ. Följ mig om ni står ut med klagotweets, oerhört aggressiva tweets då Arsenal spelar samt torra politiska tweets! HuehueheFinns nog inget härligare än rejäla klagotweets, en ny follower är inc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 (redigerat) jag twittrar, alltså finns jag, @gal33r Redigerat 12 Januari 2012 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 I'l add you guys! Får man followerz back nu då? C'',) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.