JJespeRR Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Hej. Vi fick med en ny router när vi beställde Boxer internet. Inteno x5669 Jag restartar routern efter jag har öppnat portar, men det fungerar inte! Har prövat med http://canyouseeme.org/ Redigerat 23 November 2011 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Billiga skitroutrar man får med när man beställer bredband brukar inte funka så bra. Försök på Port Triggering, vet inte exakt vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Jag kan inte öppna portar hos min farbror. Jag har kunnat öppna förut, och i förrgår så fick jag upp port 80, men ingen annan o nu fungerar ingen, fast jag har fixat i inställningar o sen save all o restartat, exakt som man ska göra o det fungerade förut när jag gjorde de. Nu har jag prövat att köra direkt i modemet: Men det fungerar ändå inte! Canyouseeme.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 (redigerat) Du kan inte testa port 80 när du bara öppnat port 8080, 25 & 25565. Registrera en vidarebefordrande inkommande regel för port 80 först. Se också till att HTTP-servern är igång när du testar. Fungerar inte det kan du testa tillämpa DMZ på din dator. Redigerat 27 November 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.