cubone Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Hej ,jag skulle vilja lära mig hur man hackar ngn annans webcam om det går. Om ngn har några tips på hur man kan göra så säg gärna det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Jag har också hört att det ska gå men vet inte hur. Jag har för mig att man använde typ google hax eller något. Det finns nog på youtube om du söker eller på google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 (redigerat) Om du menar att "hacka" via google, så går du först in på google, sedan skriver du in : inurl:/view/index.shtml Sedan är det bara att klicka på dom olika länkarna som kommer upp :) Någon av dom första länkarna som dök upp: http://216.14.254.20:90/view/index.shtml Ett exempel, men om du menar att hacka sig in i någons polares webcam, då vet jag tyvär, hoppas det hjälpte. Redigerat 25 November 2011 av GraffitX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Jag menade tyvärr att hacka en polares :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Använd dig av Cybergate RAT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Är det ett program eller? Isf, är det gratis? Det är ju virus Cybergate!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Det är en "Remote Administration Tool" om du lyckas installera ett virus på en persons dator så kan du i princip kontrollera hela datorn, du kan slå av och på webcam, du kan låsa startknappen, öppna CD-läsaren, göra så att vänsterklick blir högerklick osv. Skickar länk i PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Är det ett program eller?Isf, är det gratis? Det är ju virus Cybergate!!!Gör din egen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Det är en "Remote Administration Tool" om du lyckas installera ett virus på en persons dator så kan du i princip kontrollera hela datorn, du kan slå av och på webcam, du kan låsa startknappen, öppna CD-läsaren, göra så att vänsterklick blir högerklick osv. Skickar länk i PM.Langa till mig också? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Men när jag extractar den till skrivbordet så stor det att den innehåller en trojan :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Det är för att det är ett program som används till att skapa virus, och då blockar ditt AV det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Hur ska jag fixa det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg