Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej efter denna helg kommer jag att starta en minecraft server som är hyrd hos ett företag, den kommer kunna ha 10-20 slots och kommer köra bukkit.

Servern är 24/7, no lag och inte hamachi.

Det kommer vara strikta regler och om man bryter dom, BAN utan varning, och vi i staff kommer vara riktigt hårda.

Servern hålls i samarbete med en grupp som heter TehVikings och HÄR är deras youtube kanal som inte har uppdaterats på länge jag är Linus/Linkoii i kanalen, prenumerera på den kanalen och MIN kanal, och sedan skriv minecraft namn och youtube namn här under om du vill joina servern!

Krav:

Minecraft får inte vara crackat!

Du måste vara över 12 år!

Du ska vara ärlig!

Du ska vara mogen!

//Linus!

Skrivet

Hej efter denna helg kommer jag att starta en minecraft server som är hyrd hos ett företag, den kommer kunna ha 10-20 slots och kommer köra bukkit.

Servern är 24/7, no lag och inte hamachi.

Det kommer vara strikta regler och om man bryter dom, BAN utan varning, och vi i staff kommer vara riktigt hårda.

Servern hålls i samarbete med en grupp som heter TehVikings och HÄR är deras youtube kanal som inte har uppdaterats på länge jag är Linus/Linkoii i kanalen, prenumerera på den kanalen och MIN kanal, och sedan skriv minecraft namn och youtube namn här under om du vill joina servern!

Krav:

Minecraft får inte vara crackat!

Du måste vara över 12 år!

Du ska vara ärlig!

Du ska vara mogen!

//Linus!

umad bro?
Skrivet

Jag skulle vilja Joina.

Info: jag har spelat minecraftx i ca ett halv år, jag kör alltid seriöst, inte bannad från en enda server. O jag har haft flera o har nu avancerade minecraft servrar...

Minecraft ign: juniorjesper

Youtube?:s www.youtube.com/juniorjesper

Skrivet

Får jag lov att fråga varför man måste vara över 12 år gammal?

Jag vill hålla en hög mogenhets gräns på servern, och folk under 12 brukar inte ha så hög mogenhet.

Skrivet

Jag vill hålla en hög mogenhets gräns på servern, och folk under 12 brukar inte ha så hög mogenhet.

"Mogenhets gräns" är relativ. Man brukar uppleva dem som är yngre än en själv som aningen mindre mogna.
  • 4 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Jag är 12 och jag är mogen ibland.. Det beror på vad.

Men jag jag spela Minecraft ordentligt och skulle gärna vilja joina din server, mitt namn: Openingtitles på minecraft och jag har köpt Minecraft.

youtube: www.youtube.com/openingtitles

Redigerat av OpeningTitles
  • Skapa ny...