skatan222 Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Hej efter denna helg kommer jag att starta en minecraft server som är hyrd hos ett företag, den kommer kunna ha 10-20 slots och kommer köra bukkit. Servern är 24/7, no lag och inte hamachi. Det kommer vara strikta regler och om man bryter dom, BAN utan varning, och vi i staff kommer vara riktigt hårda. Servern hålls i samarbete med en grupp som heter TehVikings och HÄR är deras youtube kanal som inte har uppdaterats på länge jag är Linus/Linkoii i kanalen, prenumerera på den kanalen och MIN kanal, och sedan skriv minecraft namn och youtube namn här under om du vill joina servern! Krav: Minecraft får inte vara crackat! Du måste vara över 12 år! Du ska vara ärlig! Du ska vara mogen! //Linus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Hej efter denna helg kommer jag att starta en minecraft server som är hyrd hos ett företag, den kommer kunna ha 10-20 slots och kommer köra bukkit.Servern är 24/7, no lag och inte hamachi.Det kommer vara strikta regler och om man bryter dom, BAN utan varning, och vi i staff kommer vara riktigt hårda.Servern hålls i samarbete med en grupp som heter TehVikings och HÄR är deras youtube kanal som inte har uppdaterats på länge jag är Linus/Linkoii i kanalen, prenumerera på den kanalen och MIN kanal, och sedan skriv minecraft namn och youtube namn här under om du vill joina servern!Krav:Minecraft får inte vara crackat!Du måste vara över 12 år!Du ska vara ärlig!Du ska vara mogen! //Linus!umad bro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 umad bro?De står att du e från norrut, men en äkta norrlänning som ja skriv varken int u elle mad eller bro! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Jag skulle vilja Joina. Info: jag har spelat minecraftx i ca ett halv år, jag kör alltid seriöst, inte bannad från en enda server. O jag har haft flera o har nu avancerade minecraft servrar... Minecraft ign: juniorjesper Youtube?:s www.youtube.com/juniorjesper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 28 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Kommer troligtvis öppna servern imorrn eller onsdag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Får jag lov att fråga varför man måste vara över 12 år gammal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 28 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Får jag lov att fråga varför man måste vara över 12 år gammal? Jag vill hålla en hög mogenhets gräns på servern, och folk under 12 brukar inte ha så hög mogenhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Jag vill hålla en hög mogenhets gräns på servern, och folk under 12 brukar inte ha så hög mogenhet."Mogenhets gräns" är relativ. Man brukar uppleva dem som är yngre än en själv som aningen mindre mogna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
werty76 Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Jag vill joina!! Jag är 12 år, har spelat sen typ april 2011, och mitt Minecraftnick är: werty76 Jag är inte bannad från någon server! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Jag är 12 och jag är mogen ibland.. Det beror på vad. Men jag jag spela Minecraft ordentligt och skulle gärna vilja joina din server, mitt namn: Openingtitles på minecraft och jag har köpt Minecraft. youtube: www.youtube.com/openingtitles Redigerat 28 December 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 (redigerat) Kan gärna joina. IGN: DJMan17 edit: jag har inget youtubekonto Redigerat 25 December 2011 av Bart1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg