daniswe Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Hej alla på forumet. Jag ska köpa nästa vecka en konsul men vet inte vilken. Jag undrar några grejer som blir avgörande: - Kan man ladda ner spel från internet (ex: Direct Conect) och sedan överföra de genom datorn till Xboxens hårddisk och spela direkt från hårddisken (utan ngn mod. eller xchip)? - Kan man köpa en hårddisk till PS2 här i Sverige (tänkte göra samma sak som i föregående fråga) och vem säljer såna? - Är det "farligt" att chipa PS2 eller xboxen hos en "legitimerad chipare". Kan man skada konsolen då? - Vad Ni rekomenderar? Jag tackar till alla som svarar. Dani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag tycker du ska köpa ps2 för på den finns det en massa spel och till xbox nästan inga roliga men halo är roligt mitt favorit spel till xbox och till ps2 är det enter the matrix jag rekomenderar ps2 och det är inte (farligt) att chipa ps2 :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniswe Skrivet 11 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Ngn som har mer förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crazy_Geting Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 ja tycker också PS2, dom har roligare spel (å mer spel också)... köp ps2! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Köp PS2, helt klart. Ja köpte min för några månader sen, och jag är helnöjd! :D De finns många roliga spel, grafiken e i topp, ljudet underbart och kontrollen kan inte bli bättre... Just nu är det som billigast, jag köpte mitt för 2000, :frown: men nu kostar det nog bara 1600... :!: PS2 äeger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 var kan man köpa hårddisk till ps2 ??????? jag måste veta !!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 var kan man köpa hårddisk till ps2 ??????? jag måste veta !!!!!!!!! Jag vet inte men jag vill oxå veta det kan man rippa spel med en sån som man kan med xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 asså ladda hem PS2spel från datorn till ps2:et ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 tror det men vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Jag skulle rekomendera X-box. Billigast med tanke på hur kraftig den är. SNäppet bättre grafik än Ps2 och gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Va!? Kan man ladda ner spel till Ps2et? Det visste inte jag. :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja men det är olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg