skatan222 Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Började spela innan alpha i all fall om det är av intresse, så det blir väl kanske 8-9ggr längre eller nått. Jag har inte fördjupat mig så jävla mycket i det utan höftade bara lite. Öhm det finns inget under bedrock?så, först jag började i indevf vilket var före alphan, om du ville vet det..... och inte under det sista lagret men det finns på ställen där man INTE kan hugga utan att ta bort bedrocken..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Kolla i dungeons, där jag har kollat har det alltid funnits vid lava, eller väldigt nära. Men du får gå djupt. ner, lager 20 och ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 4 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Tack! Hjälpte jätte mycket, har nu 11 diamant. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Tack! Hjälpte jätte mycket, har nu 11 diamant. ;)Troligen pga Xray antar jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg