Hej alla glada,
Tror ingen har uppmärksammat detta, men jag är numera en helt vanlig användare.
Jag borde sagt upp moderatorrättigheterna för länge sen, men aldrig kommit runt till det. Jag har fokuserat helt och hållet på jobbet de senaste 9 månaderna och det har lönat sig.
Jag kommer antingen denna eller nästa vecka skriva kontrakt för fast anställning på Vattenfall IT Infrastructure Services Norden. Jag har varit konsult där sedan jag blev erbjuden platsen i början av April.
Jag kommer förmodligen logga in här då och då när jag inte har något annat att göra, men ingen övrig aktivetet kan förväntas.
Vill även tacka alla som givit mig med- men också motvind sedan jag först blev moderator den 15:e Januari 2006. Jag har lärt mig en hel del, och om jag kan få tummen ur röven hade jag tänkt fråga admin någongång om ett intyg och hur han tycker jag har skött mig som framtida merit.
Men nu låter jag ansvaret gå vidare, och jag vet att det är många trevliga personer som förtjänar äran. Dock gäller det bara att hitta dom rätta personerna...
För folk som är intresserade är min msn: [email protected], alt. Skype: Boffaroffe
Befinner mig även i chatten om någon skulle vilja få kontakt.
PS. Så som det ser ut nu kan jag inte ta emot några PM alls då min mailbox blev för full vid borttagning av mina rättigheter vilket resulterade i en MYCKET mindre inbox.
MVH