💬
Logga in
Fuska.se

Avgår Som Moderator.

37 svar · startad

Nivå 13 · Mästerfuskare

Lycka till Boffa, och som Guggo skrev, glöm inte bort oss!

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Ha det gött Boffa & Xade :)

3 Dec 2011
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag kommer fortfarande hänga här då och då, eventuellt komma tillbaka som mod om tiden tillåter ;)

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag kommer fortfarande hänga här då och då, eventuellt komma tillbaka som mod om tiden tillåter ;)

Du behöver uppdatera din avatar ;)
Nivå 6 · Fuskare

Folk klagade på att moderatorerna var inaktiva, och där har vi ju svaret :). Som vissa säger det är nog dags att skaffa nya moderatorer.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Det var ju både goda och tråkiga nyheter, men lycka till båda två, Boffa & Xade.

Kanske blir aktuellt med nya mods nu, finns redan några lämpliga kandidater så ni behöver inte oroa er över det.

Nivå 6 · Fuskare

Kan säga att ni gjort ert jobb bra i alla fall här på Fuska.se :)

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det var ju både goda och tråkiga nyheter, men lycka till båda två, Boffa & Xade.

Kanske blir aktuellt med nya mods nu, finns redan några lämpliga kandidater så ni behöver inte oroa er över det.

Vi är inte oroliga en sekund. Under rådande omständigheter måste jag säga att jag har uppfattningen om att medlemmarna är tämligen självmodererande, alltså spinner inte vidare när det börjar bli off topic, säger till varandra etc. De flesta anmälningar jag har sett verkar röra att trådar ligger fel eller liknande.
4 Dec 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare

Det är ju någon medlem som spammar nu, det är väl det värsta med så få moderatorer. Det tar väldigt lång tid att ta bort dessa inlägg..

Nivå 8 · Veteranfuskare

Lycka till i framtiden!

Jag tycker att man borde ta in lite yngre moderatorer som någon skrev tidigare i tråden. Då menar jag kanske inte folk i min ålder, men kanske kring 16 år. Annars kommer de ju mest troligt hoppa av inom ett/några år. Det är ju större chans att en 16-åring stannar längre som mod än vad en 19-20åring gör.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Lycka till i framtiden!

Jag tycker att man borde ta in lite yngre moderatorer som någon skrev tidigare i tråden. Då menar jag kanske inte folk i min ålder, men kanske kring 16 år. Annars kommer de ju mest troligt hoppa av inom ett/några år. Det är ju större chans att en 16-åring stannar längre som mod än vad en 19-20åring gör.

Hur gammal är du då?
Nivå 10 · Veteranfuskare

Adjö NF och Xade och ha ett bra liv.

Eftersom dom har varit mods ett bra tag tycker man ju att något större borde arrangeras, ett adjö party kanske, nåväl.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Hur gammal är du då?

Tror han är 14.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur gammal är du då?

Jag är 14, fyller 15 snart om det av någon anledning skulle vara intressant.

Senast ändrad:

12 Dec 2011
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Adjö NF och Xade och ha ett bra liv.

Eftersom dom har varit mods ett bra tag tycker man ju att något större borde arrangeras, ett adjö party kanske, nåväl.

Tack för omtanken, men jag hänger fortfarande kvar här :) Fast tackar ju aldrig nej till ett party :D

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tack för omtanken, men jag hänger fortfarande kvar här :) Fast tackar ju aldrig nej till ett party :D

Vad tycker du om saftkalas?

Nä men det är kul att du inte lämnar oss helt ;)

19 Dec 2011
Nivå 1 · Novis

hahahha nu kan ud käka mycket kebab med konsultpengarna :lol:

↗ till inlägget

Det är ju någon medlem som spammar nu, det är väl det värsta med så få moderatorer. Det tar väldigt lång tid att ta bort dessa inlägg..

Fast egentligen, ett inaktivt forum kräver mindre moderatorer.
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Fest i chatten? :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in