WASD Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Nä.Det gör det för mig i alla fall. "Äter upp" kanske inte är helt korrekt men den biter tag om mig och slänger iväg mig i tredjepersonsvinkel så man dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Det gör det för mig i alla fall. "Äter upp" kanske inte är helt korrekt men den biter tag om mig och slänger iväg mig i tredjepersonsvinkel så man dör.Har hänt mig nån enstaka gång, men att det skulle hända varje gång du närmar dig en drake verkar konstigt. :o Redigerat 13 Januari 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Av någon anledning så tror jag att han skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Nej det gör jag inte. Oftast när jag hamnar nära en drake tänker jag på det och springer ifrån. Men när jag står i närheten bara en kort stund händer det som Demopan också bekräftat hänt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Nä. Ju högre level i smithing ja, om du vill lvla upp smithing så craftar du iron daggers.http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:SmithingMåste man perka alla kategorier också eller bara komma upp i required level? "/ Redigerat 13 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Om du tex vill kunna förbättra Steel Armor i tidigare Smithing-level så måste du välja perket för Steel Armor har jag för mig. Man kan tex inte öka Daedric och Dragonscale-armor till Legendary utan dom motsvarande perksen, så alltid bra idé att ta perksen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Så man behöver alltså bara komma upp i levelen för just den typen av armor? [EDIT] Men perka för att gå snabbare? Redigerat 13 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Ja, fast du kan ju inte crafta tex Daedric Armor utan perket. Så det är ganska bra att ta perksen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Okej, tack! Kan man "re-perka" någonstans? "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Kan man "re-perka" någonstans? "/Undrar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Tyvärr inte, men tror det ska gå med console commands. Om du är på PC. Kolla den här länken: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Console Redigerat 13 Januari 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Aej, vill inte hålla på och trixa med den för mycket. Har hört att hela spel har raderats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.