Windnoob Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 ...Någon som har en blekaste aning ifall detta kommer ske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 ...Någon som har en blekaste aning ifall detta kommer ske?Om det kommer, hoppas jag att de försöker förhindra fusk så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 What's this? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 What's this?Har för mig man kunnat få gratis saker av dem tidigare år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Sker alltid endast under själva julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Dustin Home? Julklapssutdelning :o? Jag är ny när det gäller DH eftersom jag har bara köpt MW2 därifrån. Kommer nog inte delta julklapssutdelningen det här året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Om det kommer, hoppas jag att man kan fuska. Så man inte behöver sitta framför datorn på julafton för att få ta del av godsakerna :) Men antagligen har de något sätt, jag vill minnas att det inte funkade med autoclicker förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Om det kommer, hoppas jag att man kan fuska. Så man inte behöver sitta framför datorn på julafton för att få ta del av godsakerna :) Men antagligen har de något sätt, jag vill minnas att det inte funkade med autoclicker förra året.Förstör ju för andra då :/ Jag vill också få något. Redigerat 6 December 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Verkar inte som att det är ngt på dustin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 De hade någon "Välj en julklapp och ge en motivering" där den bästa motiveringen varje dag vann sin julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Bah, jag hatar tävlingar där man måste motivera. Banne mig är jag alltid med i sånt ändå. :P Har bara vunnit en gång med motivering, och jag tror inte ens att de läste motiveringen. Bara kollade att jag svarat rätt på frågorna. (Hjälpte också att lappen var inlämnad jättesent så den låg överst i lådan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.