RickTroll Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Jag och några kompisar har hostat och spelat på våran server ett tag och bestämde oss för att gööra den publikt, vi siktar inte mot ngn stor server. Mer ett par trevliga personer som umgås och har kul, har en massa plugin som jag inte orkar räkna upp. Vi har byggt en stad (med ett facebook!!!!) med olika byggnader, har även en liten kul grej att man får bygga små hemligheter som andra kan hitta, måste dock innehålla ledtrådar. alla får även (om de vill) välja en verksamhet för att tjäna pengar på. plus bygga ett eget hus eller be om att få ett bygget. gratis och ingen whitelist, så ni förlorar inget på att pröva :D Ip:n: 90.255.95.69 Kör även hamachi till samma server Namn: pajarna Lösen: paj Ip: 5.169.37.115 Kom gärna in :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Om du vill ha en domän till den så kolla in http://www.fuska.se/forum/Ger_Bort_Subdoma...nu-t155436.html :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 WASD, har du inte spammat tillräckligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 WASD, har du inte spammat tillräckligt?RickTroll kanske uppskattar det, han skulle inte hittat tråden själv. Spam ser jag det inte som. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RickTroll Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 (redigerat) RickTroll kanske uppskattar det, han skulle inte hittat tråden själv. Spam ser jag det inte som.Skulle faktiskt uppskatta det, du har ju ip:n där uppearvidsjaur.wasd.nu kanske? Woah, en kille sprängde nyss hela polishuset? XD Redigerat 5 December 2011 av RickTroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 arvidsjaur.wasd.nu går nu till 90.255.95.69 :) Om folk av nån anledning använder hamachi så får de använda den IPn som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RickTroll Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Wuut, tack! RickTroll kanske uppskattar det, han skulle inte hittat tråden själv. Spam ser jag det inte som. Funkar dock inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Just nu kan jag inte ens ansluta till din IP direkt. Och ibland har jag behövt starta om minecraft för att wasd.nu länkarna ska funka. Om du skriver "ping arvidsjaur.wasd.nu" ser du att den översätts till din ip rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RickTroll Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Just nu kan jag inte ens ansluta till din IP direkt. Och ibland har jag behövt starta om minecraft för att wasd.nu länkarna ska funka. Om du skriver "ping arvidsjaur.wasd.nu" ser du att den översätts till din ip rätt. Inte jag heller, kan bara via hamachi, har du ngn aning om vad det kan vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 (redigerat) Dina portar är inte rätt konfigurerade gissar jag först på. Om det funkat tidigare så kan vara så att du har dynamisk IP och att den ändrats. Redigerat 5 December 2011 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RickTroll Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Dina portar är inte rätt konfigurerade gissar jag först på. Om det funkat tidigare så kan vara så att du har dynamisk IP och att den ändrats.Har satt upp en statisk och portat 2555, Är det ngt mer man borde göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Har satt upp en statisk och portat 2555, Är det ngt mer man borde göra?Original porten är 25565 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg