lonnblads Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Tjenare! Jag vill lägga beslag på ett par headset som man kan gå omkring med i t.ex. skolan, ute eller rent allmänt. Jag vill ju inte se helt sne ut om ni förstår vad jag menar. ;) Det ska ju vara bra ljud etc. Budget: 400-500kr :) Tackar och bugar för den som hjälper! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Dom lurar jag skulle rekommendera vore nog ett par Koss pro portable, dom är både smidiga och bra. Annars kan du ju satsa på ett par Steelseries v2 finns i många färger, dock går dom på runt 600 kr och är större än Koss lurarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lonnblads Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Dom lurar jag skulle rekommendera vore nog ett par Koss pro portable, dom är både smidiga och bra. Annars kan du ju satsa på ett par Steelseries v2 finns i många färger, dock går dom på runt 600 kr och är större än Koss lurarna!Dock så har jag redan ett Steelseries V2. Vill dock ha ett par lurar som är låga och inte sticker ut som t.ex. Steelseries V2.Har tittat runt lite och det jag hittat var typ 1 . Men jag har dålig koll på vad det ska vara. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Dock så har jag redan ett Steelseries V2. Vill dock ha ett par lurar som är låga och inte sticker ut som t.ex. Steelseries V2.Har tittat runt lite och det jag hittat var typ 1 . Men jag har dålig koll på vad det ska vara. :PJo men om du ska ha typ street så du kan du väll typ köra på något sådant här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Köp ett par AKG.AKGJävligt bra kvalite. Jag själv sitter och producerar i Dessa. 200 spänn mer är jävligt värt. Du behöver inte gå över 1 lök för att få bra hörlurar.Skit i Koss Porta whatever, musiken går utåt och varenda en hör vad du lyssnar på.AKG är stört mycket bättre. Bra isolering och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Om du skramlar ihop ~1200:- till kan du köpa dig ett par Beats by Dre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Om du skramlar ihop ~1200:- till kan du köpa dig ett par Beats by Dre.Beats är inget att hänga i granen. Kan lika gärna köpa ett par AKG som Organism föreslår. AKGs K518 DJ/LE för under femhundringen har fått väldigt bra kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Beats är saker och hänga i granen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Beats är inget att hänga i granen. Kan lika gärna köpa ett par AKG som Organism föreslår. AKGs K518 DJ/LE för under femhundringen har fått väldigt bra kritik.Har du någinsin änns provat beats?, det är dom grymmaste hörlurarna jag någonsin provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Har du någinsin änns provat AKG 518 LE/DJ?, det är dom grymmaste hörlurarna jag någonsin provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag har lyssnat på Beats och aldrig tyckt att det låtit "wow". Sjukt överprisade är vad dem är, hade dem kostat runt 500 som AKG hade det varit värt att köpa dem. Beats är säkert jättebra för de som tycker att designen är det som spelar roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Hört skit bra om dessa och det är ju thermaltake så kan ju bara förvänta sig bra från dom. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=650062 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.