OpeningTitles Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Tycker ni att Fuska.se borde ha en Android/Iphone app? Om man nån gång ville uppdatera sig på fuska och inte har en dator i närheten.. Det vore faktist praktiskt om man är aktiv. Eller vad säger Admin? Redigerat 6 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Äh, fungerar ju rätt bra i mobilens webbläsare. Inget som direkt behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 men min webbläsare är så seg. Men jag tror inte att det är så viktigt med en app. Skulle vara kul om Admin fick tid och göra en app, men inget som är direkt nödvändigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Om han inte har tid med "sommaruppdateringen" så har han förmodligen inte tid med en app. & Safari funkar utmärkt. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Om han inte har tid med "sommaruppdateringen" så har han förmodligen inte tid med en app. & Safari funkar utmärkt. [:Därför skrev jag "fick tid" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Ah, läste bara första inlägget. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 (redigerat) Jag har en Android, och jag undrar om ni kan en bra webbrowser-app till den? Det segar som in i helvete med Opera Mini. Redigerat 7 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag har en Android, och jag undrar om ni kan en bra webbrowser-app till den? Det segar som in i helvete med Opera Mini.Testa opera mobile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 (redigerat) Oki ska prova den. EDIT: Vet du hur man laddar ner appar till sin SD-Card? (Minneskort) EDIT 2: Det var inget jag kom på hur man gör. EDIT 3: Vet någon hur man får in sina nya downloads till SD-Card? Jag har inte tillräckligt med plats i mobil minnet, så jag vill få in det automatiskt in i min SD-Card. Redigerat 7 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Oki ska prova den. EDIT: Vet du hur man laddar ner appar till sin SD-Card? (Minneskort)EDIT 2: Det var inget jag kom på hur man gör.EDIT 3: Vet någon hur man får in sina nya downloads till SD-Card?Jag har inte tillräckligt med plats i mobil minnet, så jag vill få in det automatiskt in i min SD-Card.Du har ett androidforum på fuska. F.ö. skulle det ju vara kul om det skulle kommit en app/anpassning för sidan till mobiler. Men det finns viktigare saker att göra. Så det är inte jätteviktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Du har ett androidforum på fuska. F.ö. skulle det ju vara kul om det skulle kommit en app/anpassning för sidan till mobiler. Men det finns viktigare saker att göra. Så det är inte jätteviktigt..Jah, du har rätt. Admin kan ju göra en Fuska app om han har lust och vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Vemsomhelst kan faktiskt göra en fuska-app. Någon gjorde en inofficiell för flashback vet jag och jag har hört att den funkar felfritt för att posta inlägg och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.