OpeningTitles Skrivet 14 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 (redigerat) Fast vem här i fuska vill göra en? Alltså jag menar om nån har erfarenhet och har tid. Redigerat 14 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Jag har det. Däremot har jag ingen smartphone och den enda jag känner till som postar på fuska från mobilen är Guggo. Den skulle inte bli så användbar alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Jag har det. Däremot har jag ingen smartphone och den enda jag känner till som postar på fuska från mobilen är Guggo. Den skulle inte bli så användbar alltså.Fast det kan ju bero på att det inte finns en app! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 (redigerat) Jag postar från iPhonen ibland, från sängen t.ex. Tror att aktiviteten skulle gå upp något med en app. Förmodar att forumet oftast ligger ganska dött mitt på dagen då alla är i skolan. (Utgår från att majoriteten har smartphones nu) Och genom ett skapande av en app så skulle vi medlemmar kunna vara aktivare genom att kunna integrera med fuska.se genom mobilen. Redigerat 14 December 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 det kan hända att jag postar när jag inte har dator inärheten och måste skriva inlägg. Tex för julkalenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Kommer upp på min Walkman "Webbsidan för stor" sen stängs webbläsarn ner... </3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Jag har postat ett inlägg här hos fuska tror jag för några dagar sedan med mobilen det gick ganska bra men jag behöver bara stå närmare router lite grann så att det går snabbare X_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Jag kör via Iphone i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Mm, det är jättebra att ni uppmuntrar småkillarna till att inte vara uppmärksamma på lektionen, utan sitta och glo på något jävla internet forum som inte kommer ge dem ett skit i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 (redigerat) Iphone har den mest lätthanterande webbrowsern jag nånsin testat i en mobil :) Redigerat 15 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Mm, det är jättebra att ni uppmuntrar småkillarna till att inte vara uppmärksamma på lektionen, utan sitta och glo på något jävla internet forum som inte kommer ge dem ett skit i framtiden.Vad vill du? Vad gör du här? Sluta smutskasta trådar med dryga och onödiga kommentarer.Ont: En app vore inte alls fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Vad vill du? Vad gör du här? Sluta smutskasta trådar med dryga och onödiga kommentarer.Ont: En app vore inte alls fel!Jag försöker bara få småkillarna att faktiskt vara uppmärksam under skolan. Men jao, det är ju bättre att de sitter och surfar fuska.se under lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.