Raptio Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 appar till både iPhone och Android är för mycket arbete.Jaså? Kanske till Android där ingenting fungerar, men om vi pratar om iOS så finns redan http://www.invisionpower.com/suite/iphone . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Jaså? Kanske till Android där ingenting fungerar, men om vi pratar om iOS så finns redan http://www.invisionpower.com/suite/iphone .inte iphone fanboy alls nej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 inte iphone fanboy alls nej då.Nope, jag gör en objektiv bedömning efter mina erfarenheter med båda plattformar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Nope, jag gör en objektiv bedömning efter mina erfarenheter med båda plattformar.Då är det inte objektivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Då är det inte objektivt?Jo... Det hade varit en annan sak om jag vinklade mina erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) Antagligen tycker folk att din slutsats inte är objektiv då någon som också har testat både iOS och Android kommer fram till att Android är bäst, vilket då är en lika objektiv och "rätt" slutsats. Din slutsats är baserad på din personliga erfarenhet, såklart. Fast å andra sidan så brukar "Vad är bäst, X eller Y?" i princip alltid vara meningslösa diskussioner. Vad är bäst, iOS eller Android? Vanilj eller Choklad? Star Trek eller Star Wars? Call of Duty eller Battle Field? Dessutom är folk på båda sidorna alltid lika jävliga... :P Redigerat 24 December 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.