Satisfaction Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 (redigerat) Tjenare. Är på jakt efter ett par nya in-ears. Har nu använt a-Jays Two, som var riiiktigt bra före de åkte med i tvätten av misstag. Har kollat lite granna(på nätet) på dessa http://www.inet.se/produkt/6303324/sennhei...i-precision-vit Någon som kanske har ett par sådana och kan dela era tankar om dem? Annars så kanske man ska uppgradera till a-Jays 3 eller 4. Har ni något annat att rekommendera så lyssnar jag ofc. Redigerat 7 December 2011 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Själv har jag endast äg Skullcandy Ink'D och trivdes med dem väldigt bra. Hade en nackdel att bli skitiga precis i hörluren, men så kanske det är med alla in-ears? Annars skulle jag förslå Beats by Dre in-ear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.