Sleeping Dragon Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag tycker att dom är fula och dåliga. Regirock ser ut som ett Berg. Han är fulast :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (x255z3d @ 24/05-2004 18:47:36) A, det ser t.e.x ut som Registeel inte har nåt huvud, å Regice ser ut som en isklump! :P i pokédexen står det att regice är ett 200 grader kalt isbergkan vara 100 kommer inte ihåg hehe.. det står faktiskt över 3000 grader kallt... och den smälter inte om den får lava över sig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 de e ju ändå rätt konstigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 aaaa... och om du har wailord #100 i R/S och #351 i FR/LG så kolla på size... den e skit stor.. och kolla sen på storleken i colosseum.. asså den e myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket mindre i colosseum än vad den skulle va i R/S!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 mmmhh.... ja vet, men den skulle ju inte ens få plats i en arena så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 neee.. ja vet.. men den e typ lika stor som kyogre på colosseum ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 asså... bara så ni vet e dom skitbra allihop.. men... ... registeel lär sig zap cannon!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 tja ja tycker inte att nån utav dem e dåliga efter lite mycket träning och handlande från slateport city's energy guru. alla e på lv.100 och närtan oslagbara (jag har bara losat mot en kille som använde Kyogre, Groudon och Rayqasa (jag aceppterar endast tre mot tre matcher numera)). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag kan bara kanske få dom för jag lämnade in min Zigzagoon med dig till pokemon dagiset och då tog dom bort Dig och jag vet itte hur jag ska få den men vet ni nån pokemon som kan lära sig dig om ni vet det och säger det till mig och att jag får kolla om den gör det så får ni 20 poäng!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Varsågod . Trapinc gör det på lv.41 (Ingen utveckling). Du menar väl allvar med betalningen. *Jag är snål :P * Redigerat 19 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) klart jag gör!!!!!!!! Men finns det nått som gör så att dom itte kan utvecklas?? Iallafall jag fångar en Trapinch även om jag har en flygon i lvl 48 så jag tränar upp en till trapinch tills den lär sig Dig och sen upgraderar jag den e itte jag smart va??? :rolleyes: Redigerat 20 Juni 2004 av Mr Maniac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Everstone och B-knappen LOL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg