Hoppa till innehåll

Sealead Chamber På Sapphire

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(x255z3d @ 24/05-2004 18:47:36)

A, det ser t.e.x ut som Registeel inte har nåt huvud, å Regice ser ut som en isklump! :P

i pokédexen står det att regice är ett 200 grader kalt isbergkan vara 100 kommer inte ihåg

hehe.. det står faktiskt över 3000 grader kallt... och den smälter inte om den får lava över sig ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aaaa... och om du har wailord #100 i R/S och #351 i FR/LG så kolla på size... den e skit stor.. och kolla sen på storleken i colosseum.. asså den e myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket mindre i colosseum än vad den skulle va i R/S!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

tja ja tycker inte att nån utav dem e dåliga efter lite mycket träning och handlande från slateport city's energy guru.

alla e på lv.100 och närtan oslagbara (jag har bara losat mot en kille som använde Kyogre, Groudon och Rayqasa (jag aceppterar endast tre mot tre matcher numera)).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan bara kanske få dom för jag lämnade in min Zigzagoon med dig till pokemon dagiset och då tog dom bort Dig och jag vet itte hur jag ska få den men vet ni nån pokemon som kan lära sig dig om ni vet det och säger det till mig och att jag får kolla om den gör det så får ni 20 poäng!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klart jag gör!!!!!!!!

Men finns det nått som gör så att dom itte kan utvecklas??

Iallafall jag fångar en Trapinch även om jag har en flygon i lvl 48 så jag tränar upp en till trapinch tills den lär sig Dig och sen upgraderar jag den e itte jag smart va??? :rolleyes:

Redigerat av Mr Maniac
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...