prestige Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Jag undrar om det går att installera Modern warfare 3 på två datorer med samma cd key ? Jag och en kompis tänkte turas om och spela på samma Mw3 spel fast på olika dator liksom han lånar min account sen min tur och vidare, men kan man installera det 2 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Du kan installera det två gånger, men du kommer att behöva en ny serial-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Jag undrar om det går att installera Modern warfare 3 på två datorer med samma cd key ?Jag och en kompis tänkte turas om och spela på samma Mw3 spel fast på olika dator liksom han lånar min account sen min tur och vidare, men kan man installera det 2 gångerHar du det på steam ska det gå finfint vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Installera steam på båda datorerna. Ladda ner det från steam på samma account. Logga ut från den ena datorn och logga in på den andra. Ladda ner det från steam på den datorn. Logga ut. Ni kan inte vara inloggade samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Du kan installera det två gånger, men du kommer att behöva en ny serial-key.Ja, om man inte kör det på Steam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.