JJespeRR Skrivet 12 December 2011 Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Jo tjena. Jag har en server som jag tänka hyra ut. Har haft minecraft 1.0 server med animals och mobs utan lagg. Har även Counter strike 1.6 server förinstallerat. Tänkte 2000 fm för en vecka eller något sådant... Priset kan diskuteras B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2011 Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Det är 60kr om man smsar. Tror det finns kommersiella tjänster som är mycket billigare än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 December 2011 Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Vad är det för uppkoppling? Specs på servern? Vad har du för support? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Vad är det för uppkoppling? Specs på servern? Vad har du för support?Helt tom windows xp, 1.2 Ghz, 1 Gb ram.1 Mbit upload 24 download Har en farbror som är vid servern 24/7 typ. Alltså kan kolla om något skulle gå på tok, (Styr via teamviewer)Har hostat en minecraft server utan lagg iallafall :) Det är 60kr om man smsar. Tror det finns kommersiella tjänster som är mycket billigare än så.Det står att priset kan diskuteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 December 2011 Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 1 mbit upp? 1.2 ghz processor? 1 gb ram?.. Jag kan ju garantera dig att den kraschar ifall över 10 pers connectar te t.ex en minecraft server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2011 Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 1 mbit upp?1.2 ghz processor?1 gb ram?.. Jag kan ju garantera dig att den kraschar ifall över 10 pers connectar te t.ex en minecraft server.Inte med XP B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Inte med XP B)Har då kört 6-7 pers en gång utan något märkvärdigt lagg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.