PussyCat Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Tjena! Sitter nu på den nya stationära datorn! Det enda problemet hittills är att FireFox inte vill spara mina lösenord. Det kommer inte ens upp en ruta som säger "vill du spara detta lösenord för..". Vad kan vara problemet? Jag har självklart bockat i rutan som säger att jag vill spara mitt lösenord. / Pussy.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Kolla vid Undantag. Förstod själv inte varför den inte ville spara på en viss sida men märkte att jag hade ett undantag för det. Alltså råkat trycka "spara aldrig på denna platsen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Finns inga undantag alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Är det så på alla sidor? Prova att bocka i att inte spara, stäng inställningar, öppna inställningar igen och ta bort bocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Så, nu löste det sig! Hade blockerat kakor eller liknande. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.