JJespeRR Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Jo det är så att jag har köpt en domän. Men jag måste ha hjälp med att ställa in så att när man går in på www.nyboserver.se eller nyboserver.se så kommer man till 213.100.159.154 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Googla innan du gör en tråd, snälla. http://forums.whirlpool.net.au/archive/943144 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 15 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Vet fortfarande inte hur man gör. Då han inte hade samma? Sen så sökte jag ju hjälp på fuska.se inte google :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 (redigerat) DET ÄR SMARTARE ATT GOOGLA FÖRST DÅ ALLA JÄVLA SVAR FINNS DÄR. JAG LÄNKADE ETT JÄVLA EXEMPEL AV TUSENTALS PÅ GOOGLE! Jag förstår mig inte på dig. Först kopierar du kod rakt av, sedan är du helt eft***en. Snälla, bara get the fuck out of here. Du har tydligen ingenting med datorer att göra överhuvudtaget. Gå och leta flickor istället. Redigerat 18 December 2011 av admin §1 / Varnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Om du går in på CityNetworks hemsida så borde det finnas någon typ av kontrollpanel där du kan logga in och sedan ställa in så din IP vidarebefodrar till nyboserver.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 DET ÄR SMARTARE ATT GOOGLA FÖRST DÅ ALLA JÄVLA SVAR FINNS DÄR. JAG LÄNKADE ETT JÄVLA EXEMPEL AV TUSENTALS PÅ GOOGLE! Jag förstår mig inte på dig. Först kopierar du kod rakt av, sedan är du helt efterbliven. Snälla, bara get the fuck out of here. Du har tydligen ingenting med datorer att göra överhuvudtaget. Gå och leta flickor istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.