skatan222 Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Hej, när jag forceupdatar minecraft, så när jag loggar in så laddar det till slutet sen står det done loading och jag har låtit det stå i ett par timmar, men inget har hänt! :( Tack för svar! Linus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Kör minecraft i terminalen och skriv här vad du får för output. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Har redan fixat problemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Skriv då hur du löste det. Andra kommer hitta denna tråden när de söker och det är mycket jobbigt när man hittar en person som har samma problem så skriver han bara att han löst det men inte hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 startade om datorn.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg