Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Nej, jag skulle ha svårt att tänka mig att nån moderator eller Admin som vet mest om reglerna skulle göra nåt sånt. Det hade väl varit ganska pinsamt för nån av er moderatorer om ni gick och fick en varning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Om man tycker att nån moderator eller Admin har skrivit nåt kränkande eller elakt, kan man då anmälla dem och kan de i sådana fall få en varning? Inte för att jag tycker att Admin eller nån moderator har skrivit nåt dumt nån gång, utan jag bara undrar! Själv tror jag inte Admin skulle kunna få en varning eller bli Bannad för då sköter ingen forumetOch om nån Moderator skulle få en varning tror jag dens status skulle ändras till medlem och Admin skulle söka upp en ny Moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 man kan inte banna admin o han är inte dum att banna sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Kan Admin välja ut olika medlemmar som inte är varnade så att de blir moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Kan Admin välja ut olika medlemmar som inte är varnade så att de blir moderatorer? kan han säker fast det behövs ju inte så många mods ;) iaf inte nu,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Kan Admin välja ut olika medlemmar som inte är varnade så att de blir moderatorer? Det kan man. Men man gör bara såna man känner till Mods. Det finns redan ganska många mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.