JJespeRR Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Jo jag undrar lite hur Cs var 1998 o lite framåt. För inte kan de väl ha haft så bra datorer 1999? För t.ex jag tycker mina datorer laggar.. Och även 8 Mibt... För på den tiden kanske man till och med hade fjärruppringning eller vad det heter då man ringer upp via telefon... 56 kbit eller vad det är.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 1.6 funkar kalas på varenda dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 25 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 1.6 funkar kalas på varenda dator.Min laptop jag hade i sign funkade knappt, därför den gick sönder när den inte kunna hantera Cs 1.6 och lika datorn jag sitter på just nu har börjat ibland få lite fps drops.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 25 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 (redigerat) 1.6 funkar kalas på varenda dator.Edit: Försök spela 1.6 på 0.5 mbit ;) B) Och tillexempel den här datorn klarar inte 1.6.. Redigerat 25 December 2011 av JJespeRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 (redigerat) Jag vet inte hur gamla datorer jag har provat 1.6 på men med nästan 2GHz processor och 1GB ram med XP tycker jag verkligen det borde funka bra. Det kan ligga i att övrigt skit är uppdaterat och kräver mer mot för 10 år sen. Till exempel att man har windows 7 och senaste versionen av steam och massa skit i bakgrunden på en riktig budget-laptop idag med andra grafikdrivers än för 10 år sen. Hårdvaran i laptopen är tillräcklig, men all uppdaterad mjukvara gör att det funkar sämre. http://www.fanpop.com/spots/counter-strike...quirement-cs-16 Minimum: 500 mhz processor, 96mb ram, 16mb video card, Windows 2000/XP/ME/SE, Mouse, Keyboard, Internet Connection Recommended: 800 mhz processor, 128mb ram, 32mb+ video card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Redigerat 25 December 2011 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 25 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Jag vet inte hur gamla datorer jag har provat 1.6 på men med nästan 2GHz processor och 1GB ram med XP tycker jag verkligen det borde funka bra. Det kan ligga i att övrigt skit är uppdaterat och kräver mer mot för 10 år sen. Till exempel att man har windows 7 och senaste versionen av steam och massa skit i bakgrunden på en riktig budget-laptop idag med andra grafikdrivers än för 10 år sen. Hårdvaran i laptopen är tillräcklig, men all uppdaterad mjukvara gör att det funkar sämre. http://www.fanpop.com/spots/counter-strike...quirement-cs-16Vet, men varför klarar inte min laptop av det? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Det är annan mjukvara än förr i tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 (redigerat) Måste säga att de gamla datorerna var mycket bättre jämfört med dessa nuförtiden. Vill man ha en bra dator får man betala väldigt mycket. Eller så tar man hand om datorn och inte installerar massor av skit. Redigerat 26 December 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Eller så tar man hand om datorn och inte installerar massor av skit.Svårt att undvika det med windows :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Låter sjukt att du inte ska klara av cs med som specsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg