Sims3Expert Skrivet 25 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 WASD: När ens sim brinner ska du för full fart hoppa i poolen eller gå in i duschen. Om du väntar för länge avlider din sim tyvär... Hoppas det var till hjälp! //Sims3Expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Hur blir jag ihop med en sim? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sims3Expert Skrivet 8 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Proccito: Först måste du göra romantiska saker med den andra simmen. Sedan kan det komma upp: första kyss. Sedan kan du göra mer romantiska saker. Sedan kan det komma upp ungefär: Fråga att bli ihop. Efter det kan du göra er romantiska saker sedan kanske det kommer upp liknande: Fråga att gifta sig. Hoppas det var till hjälp! /SimsExpert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Två av mina familjemedlemmar är fiender och vägrar prata med varandra. Vad gör jag för att dom ska bli vänner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sims3Expert Skrivet 12 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Proccito: Du kan använda 2 saker: fusk eller inte fusk. Fusk: Skriv in testingCheatsEnabled true i menyrutan och nu kan du dra upp deras relationer. Inte fusk Försök göra så dom tar det långsamt. Typ prata några gånger sen kanske göra en ny sak att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Proccito: Du kan använda 2 saker: fusk eller inte fusk. Fusk:Skriv in testingCheatsEnabled true i menyrutan och nu kan du dra upp deras relationer. Inte fuskFörsök göra så dom tar det långsamt. Typ prata några gånger sen kanske göra en ny sak att göra.alltså jag vill få upp relationen utan fusk.Och dom vägrar prata med varandra.När den ena börjar prata, slutar den andra simmen att lyssna, och dom blir ännu mer ovänner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sims3Expert Skrivet 11 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 Svar: Ledsen för svar nu. Men hoppas det här blir bra. Någon av dom kan "Be om ursäkt". (Den ska finnas på typ "Vänlig" Alltså den man pratar med varndra på) Den andra simmen förlåter den oftast. Då kan man ta det försiktigare. Om dom inte har interaktionen "Be om ursäkt" så kanske en kompis till dom kan "Lugna" Eller "muntra upp" om det går. Hoppas det var till hjälp! //Simsexpert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aacky Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Hej användare! Under här får ni gärna fråga frågor om Sims 3! Jag försöker svara så snabbt jag kan! Jag är Sims3Expert Hehehe, nä ja skojja bara men jag kan väldigt bra på Sims 3. Har spelat rätt länge nu! Fråga om ni vill! Fritt fram!Hej. Hur gör jag så mina simmar inte blir gammal så snabbt? Är tacksam för andra kortkommandon också. Med vänlig hälsning, Aacky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horseanimal Skrivet 26 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2012 Jag har en fuskkod: Roadmuther man får 50.000 § Jag hade eller ännu har en sim. Jag bet äckte hennes sto och när hon fått fölet kunde man inte träna henne för hon ville vara med sitt föl hela tiden! Men sedan blev flickan och fölet Bästa vänner för evigt och det var kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg