klasis88 Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Hej, jag ska köpa en ny hårddisk nu och undrar var man bäst köper det? Vilka sidor tycker ni är bra nu när priset är i taket? Finns det någon som har kvar priset på ok nivå? Undrar också vad rekommenderar ni för hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Alla har dubbelt pris sen översvämningarna i thailand. Jag hörde att priset kommer gå ner i februari om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klasis88 Skrivet 29 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Glömde föresten nämna att det är en extern jag tänkte köpa . Eftersom jag inte orkar vänta så funderar jag på denna som jag hittade på http://www.proshop.se/Haarddisk.htm . Vad tycker ni ? Ok pris under omständigheterna ? Eller vad brukar men få en 2 tb hårddisk för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 (redigerat) köp en sån här.Lite prisexempel. Redigerat 29 December 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.