Nogger Mint Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ja fasst nästan allt trevligt är boooring Tycker jag med. Det blir mycket roligar om det är typ så att man snackar skit om andra konsoller. t.ex en jag känner vågar inte ta några risker. Så när han är med så blir allt booring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Och en jag känner leder en hata klubb. Tänk er ett trevligt forum. Boooooring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Hata klubb? Vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Den som äger den kallar klubben Hata Pest Sill 2 Klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 ok om vi vill vara otrvliga så va det då :huh: fast vad är det ni tycker e så kul med att snacka skit om alla o er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Den som äger den kallar klubben Hata Pest Sill 2 Klubben Jag äger Hata PS2 klubben :D . Fast det var inte jag som kom på Pest Sill 2. det var Miles Prower. Men ajg råkade slarva bort medlemmarna i klubben. Fast jag kan nog iförsig hitta dom igen. Alltså jag hade sparat dom i ett word dokument men råkade radera den. Men iaf nu ska tråden inte spåra ut. Det skulle vara hur tråkigt som helst om man inte snackar skit. ta t.ex konsollkriget för ett tag sen. Om man ogillar att man snackar skit om andra konsoller skulle man inte vilja se det. Vissa gillar GC, vissa gillar Xbox, vissa gillar PS2. Om man inte skulle få snacka skit skulle många lämna forumet t.ex jag. Själv tycker jag det skulle vara kul om ett nytt konsollkrig startade. Och i konsoll-tråden hörde jag att nån sa att GC var för 9:åringar. Så är det inte. Jag är inte 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 och just nu handlar denna topic om det den inte skulle handla om.. moderaotr var god lås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Nej tack. Men jag tycker vi ska forsätta med vad vi håller på med med konsollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Nej tack. Men jag tycker vi ska forsätta med vad vi håller på med med konsollerna och bara bli osams eller? nej tack..jag vill vara kompis med alla här på reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.