prestige Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 går det som ämnesrubriken? Liksom min hemma internet är så seg när jag ladda ner spel till datorn osv. så tänkte ta iphone 4's internet för den verkar vara lite snabbare än hemma internet ^^ om jag tex. har 580mb kvar av min tele2 surf och vill ladda ner spel på 3,4Gb, går det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Du har ju ditt egna svar i din fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 om jag tex. har 580mb kvar av min tele2 surf och vill ladda ner spel på 3,4Gb, går det ?Om du har bensin för 580 meter men ska åka 3.4 kilometer, går det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Om du har bensin för 580 meter men ska åka 3.4 kilometer, går det ?offtopic: klockrent svar XD, men kommer han upp i tillräkligt hög fart kan han ju rulla den sista biten :PMen om du har dom först på telefonen kan du väl koppla in den i iTunes och lägga över den från iTunes till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.