Escain Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag fattar knappt ett dyft av vad som står på kortet. Kan någon hjälpa mig? Det enda jag kan läsa är att det som står i mitten är: Kalmar Du är välkommen Sen tror jag att ordet "jobb" är med i sista raden. GAWD ska det vara så svårt att skriva så vanligt folk kan läsa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 HAHA. Okej, såhär ser jag det: önskar Berit Tomni Cun han och Dvig mantalt Cantorn Kalmar Du är välkommen nu & din annikvit om men mu jobb ~~~~ Herregud. Det GÅR ju inte att se vad som står. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 HAHA. Okej, såhär ser jag det: önskarBerit Tomni Cun han ochDvig mantalt CantornKalmarDu är välkommennu & din annikvit ommen mu jobb ~~~~Herregud. Det GÅR ju inte att se vad som står. :/Hahaha, men det är ju det jag säger människa. :D Vill ju veta vad som står eftersom det är ngt om jobb, men samtidigt finns det INGEN AVSÄNDARE.Så vart ska jag och vem vill att jag ska jobba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 (redigerat) Haha, askult prank att lägga en 100% otydbar julhälsning i brevlådan hos nån random person. Omöjligt att läsa annars.. :pinch: Har testat med online OCR-skanners men de fattar 0. Redigerat 6 Januari 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 (redigerat) Det här vad jag fick ut av det. önskar Beutl Tnmni Cuntrumck Drig mntnkt Curtorn kalmar Du är välkommen mu il din amnikrn vm Annmr jobb kh m Edit: Lät en kompis försöka, men det blev inte bättre för det. Beute Tomai Cutoum ch, Duig muthli Cuntum Ualiy, Du är välkommen mu öl din culim om mamjobb Mn om Redigerat 6 Januari 2012 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Spännande tråd! Sista ordet på tredje raden skulle kunna vara Comhem. Och raden efter Kalmar. Så det är väl där du ska jobba. Ring och fråga efter Berit Tomni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Spännande tråd! Sista ordet på tredje raden skulle kunna vara Comhem. Och raden efter Kalmar. Så det är väl där du ska jobba. Ring och fråga efter Berit Tomni...Kan icke vara Comhem, för jag har aldrig haft kontakt med dem personligen och sen kan jag inte ens ha dem.Tycker mig kunna urskilja att det ordet istället är Centrum. Det hjälper ju inte direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 (redigerat) Skriver ut de bokstäver jag tror mig tydligt kan utläsa! Berit Tomni Cmtrmck Dog mtl Cmm Kalmar Du är välkommen md din a.... ----------------------- Du måste väl ändå veta vem som gav det till dig? Var fick du kortet ifrån? :P Redigerat 6 Januari 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Kan icke vara Comhem, för jag har aldrig haft kontakt med dem personligen och sen kan jag inte ens ha dem.Tycker mig kunna urskilja att det ordet istället är Centrum. Det hjälper ju inte direkt...Centrum verkar mest sannolikt jo. Jag kan dock inte komma någon mening där "Centrum Kalmar" kan finnas i följd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Min mor lyckades översätta den nedre delen till "du är välkommen med din ansökan om sommarjobb hos oss" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Min mor lyckades översätta den nedre delen till "du är välkommen med din ansökan om sommarjobb hos oss"Då är väl andra/tredje raden namnet på företaget som befinner sig i Centrum Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Skriver ut de bokstäver jag tror mig tydligt kan utläsa! Berit Tomni Cmtrmck Dog mtl Cmm Kalmar Du är välkommenmd din a.... ----------------------- Du måste väl ändå veta vem som gav det till dig? Var fick du kortet ifrån? :PIngen jävla aning, kortet låg i ett kyvert utan avsändare. Troligtvis står det på kortet vart det kommer ifrån. >.< Min mor lyckades översätta den nedre delen till "du är välkommen med din ansökan om sommarjobb hos oss"Tack! Men jag vet ju fortfarande inte VEM som vill att jag ska ansöka hos. Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.