WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Det finns ingen byggnad i närheten som slutar på centrum? Typ "Tränings-centrum, kalmar". Inte att det står Tränings där men som sagt får jag inte ihop en mening som innehåller ordföljden "Centrum Kalmar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Det finns ingen byggnad i närheten som slutar på centrum? Typ "Tränings-centrum, kalmar". Inte att det står Tränings där men som sagt får jag inte ihop en mening som innehåller ordföljden "Centrum Kalmar".Jag tror inte Centrum sitter ihop med Kalmar. Tror det står XXXXXX Centrum, (i) Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 önskar Berit Tommy centrumck / centrum (Fråga är om det är ett snedstreck efter centrumck eller om det är en bokstav) drog Sedan på slutet står det ju, du är välkommen med dina nsökan om sommarjobb hos oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Jag tror inte att det står Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Jag tror inte att det står Kalmar.Om jag inte minns fel så bor Draghon i Kalmar vilket gör det sannolikt att det står så. Baserat på hur dåligt den här personer skriver är det svårt att anta vad som inte kan stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Har lyckats luska ut att det står: (NAMN) (NÅGOT) /(är inte säker på slash) Diagnostiskt Centrum Kalmar Du är välkommen med din ansökan om sommarjobb (någon krumelur) Alltså har sjukhuset i Kalmar skickat spam till mig, för det verkar inte som en klasskamrat fått ngt vykort av dem iaf. :/ Dessutom hade jag redan sökt i början av december. Derp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.