WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag försökte ladda upp ett fil här: http://www.fuska.se/spel/pc/wasd_3d-s8946-vnfil.html Jag valde Patch som kategori och fyllde i alla fälten. När filen var uppladdad stod det "FEL: Du måste fylla i en lång beskrivning" fastän jag hade gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Är det inte bättre om du kontaktar admin direkt angående detta? På så sätt kan han ju svara snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Är det inte bättre om du kontaktar admin direkt angående detta? På så sätt kan han ju svara snabbare.Valde att göra en tråd. Inget brådskande heller.Säkerhetshål skall rapporteras till [email protected] om sådana skulle upptäckas medan buggar som är mindre allvarliga kan tas upp här om så önskas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.