JJespeRR Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Hej jag har ett koss porta pro headset, jag köpte i somras och det är knappt använt. Men alldeles nyss låg jag i sängen och spelade LMFAO sexy, och då prövade jag höja till max och sänka igen, men då small det till i högra hörluren och den slutade fungera, sen typ prövade jag höja igen, då började den fungerande hörluren att pipa konstant! Inte superhög frekvens som tinitus utan sån där som låter högt som f*n, kke runt 440 hz eller nå, ligger i sängen så kan inte jämföra... prövat dragit ut och in kabeln osv, ska kanske pröva med några andra hörlurar med? Vad är det som har hänt?! :o Ljudkälla: Sony ericsson X8 (Custom rom) ~skrivet ifrån telefon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Tror nog att den ena högtalaren har gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Antagligen har hörluren gått sönder. Gå in på deras hemsida och reklamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Säger ju att AKG är mysiga. Ja dom är säkert sönder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Vad för musik du lyssnar på eller vad för mjukvara du kör på mobilen spelar i detta sammanhang ingen roll, men som dom andra säger så har troligen hörluren gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Säger som alla andra, de har säkerligen gått sönder. Koss brukar ha förjävla bra ljud, dock går de sönder väldigt lätt.. http://www.koss.com/en/support/warranty_and_repair Maila och berätta om ditt problem. Livslång garanti, så antingen så fixar de det eller så får du ett par helt nya lurar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Säger ju att AKG är mysigaVem fan använder hörlurar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Vem fan använder hörlurar?Folk som lyssnar på musik i mobilen/datorn men som inte behöver headset? Redigerat 8 Januari 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Folk som lyssnar på musik i mobilen/datorn men som inte behöver headset?Whut?-Folk som lyssnar på musik men som inte behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Whut?-Folk som lyssnar på musik men som inte behöver?som inte behöver HEADSET, läs innan du svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 JJespeRR: Headset = Hörlurar med mikrofon. (Eller har jag fel?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Garanti Som ägare till ett par Koss Porta Pro har du livstids garanti. Garantin gäller endast för privatpersoner och den gäller endast för den ursprungliga köparen. Notera: Villkoren i garantin ger oss rätt att kräva att du styrker att du är den ursprungliga köparen av produkten. Vi kan därmed begära inköpskvitto på produkten av dig. Vi har även rätt att be dig skicka din trasiga lur till oss. I dessa fall står den som reklamerar för portokostnaden. Portokostnad täcks inte av garantin. Garantin täcker: • Åtgärd av fel som uppkommit vid normalt bruk av produkten i hela dess livslängd. Garantin täcker inte: • Frakt • Åtgärd av fel som uppstått vid onormalt bruk. • Förlorade eller borttappade hörlurar • Byte till annan modell eller färg. Typiska fel som inte täcks: • Avslitna kablar • Borttagande av främmande föremål (till exempel hårstrån) från högtalarelementen. • Byte av öronkuddar • Sprängda högtalarelement Kopierat härifrån: http://www.myportapro.com/index.php?option...=54&lang=sv Eftersom sprängda högtalarelement inte gäller på garantin så är du körd. Redigerat 8 Januari 2012 av NoFunAtAll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.