KuroKaktus Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Och vad lär de ut där som man inte kan lära sig via youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 14 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Och vad lär de ut där som man inte kan lära sig via youtube?Typ att börja från början och lära sig grunderna och små saker (och så pratar dem svenska (jag kan engelska men jag tycker om att prata svenska mer) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Vad har din engelska och svenska att göra med Parkour? Ont: Jag har kört 2 - 3 år tillbaka. Hur mycket kostar "parkour" träning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Om man tränar i en klubb så har de antagligen madrasser och trampoliner och sådant så att man kan öva på att slå volter och liknande utan att bryta nacken om man missar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 15 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 KFUM Norköpings utbildning kostar någonting med 300-400 jag kommer inte ihåg riktigt hur mycket det kostar men något med det där. Jag ska på min första parkour träning idag så kanse imorgon eller senare idag kan jag berätta lite om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 KFUM Norköpings utbildning kostar någonting med 300-400 jag kommer inte ihåg riktigt hur mycket det kostar men något med det där.Jag ska på min första parkour träning idag så kanse imorgon eller senare idag kan jag berätta lite om ni vill.Gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 16 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Ja till att börja med uppvärmde vi lite efter det så tränade vi kong (det var olika grupper nybörjare och avancerade) Det avancerade skulle träna dubbel kong. Sen tränade vi position det är att man ska hoppa från en viss position till en annan. Efter det så lekte vi parkour jaga (att man jagar varandra och det är en massa hinder ivägen) det var kul men vi kunde inte göra det mer än en gång för vi var för många. Vi fick springa igenom en hinder bana ganska många gånger det var jobbigt (jag fick min första svettdråppe någonsin då) Sist men inte minst så var det fritt, man kunde göra vad man ville, vissa elever fick till bakotvålter och då var träningen slut :( Men det var jättekul utom slutet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svesve Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Poliser borde få träning i detta, skulle bli mycket lättare att gripa bovarna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 31 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Ja det skulle de ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.